דירות למכירה בתל אביב

אנחנו ב-MyPlace מציעים לכם מגוון רחב של דירות למכירה או דירה להשקעה בתל אביב. תוכלו למצוא באתר שלנו מגוון של דירות איכותיות ומענינות במחירים משתלמים. להיות בעלי דירה בתל אביב הוא חלום של רבים, ואנחנו כאן בשבילכם, מזמינים אתכם לייעוץ טלפוני!

במהלך חיפוש דירות למכירה בתל אביב או כל נכס אחר לרכישה נרצה תמיד לקבל את האינפורמציה הרלוונטית בדרך הברורה, העניינית והנגישה ביותר.

באתר MyPlace ניתן להינות ממערכת חכמה אך פשוטה להפעלה התאפשר לך לצפות בנכסים אקטואליים תוך כדי קבלת מידע מדויק אודותיהם לרבות גודל השטח, קומה, אזור, כיווני אויר, שירותים בבניין ועוד.

לצד כל נכס תופענה תמונות המשקפות את מצבו של הנכס כיום, לצד שרטוטים של דירות שתהיינה מוכנות בנויות בעתיד.

המערכת מאפשרת בין היתר לקבל חומר משפטי על הנכסים המוצעים באמצעות קישורים לאתר העירייה, טאבו וכו'.

נציגי  My place זמינים עבורך וישמחו להציע ולתאם ביקורים בנכסים המוצעים.

לשירותך תמיד עם מחויבות למקצועיות ושירות ללא פשרות, צוות MyPlace.

Hot On MyPlace

בבר כוכבא – בקומה ראשונה דירת 2.5 חדרים בשטח של כ-54 מ"ר משופצת אדריכלית! מחיר מבוקש – 3,650,000ש"ח.
____________________________________________________________________________________________________________

במרמורק – בקומה שלישית דירת 3 חדרים משופצת ויפה, בשטח של כ-81 מ"ר , מעלית וחניה בטאבו. מחיר מבוקש! 5,200,000ש"ח.

____________________________________________________________________________________________________________

במגדלי הצעירים – 4 חדרים כ- 95 מ"ר + 14 מ"ר מרפסת שמש. נוף פנורמי עוצר נשימה על כל העיר והים. מחסן וחניה תת קרקעית בטאבו! שומר 24\7. לובי מפואר. מחיר מבוקש! 5,350,000ש"ח.

____________________________________________________________________________________________________________________

ברחוב ורבורג – דירת 4 חדרים בקומה ראשונה כ- 92 מ"ר + 4 מ"ר מרפסת שמש.עורף שקט וירוק. מחיר מבוקש! 5,750,000ש"ח.

_________________________________________________________________________________________________________________________________

ברחוב פייבל – בבניין חדש בקומה רביעית, דירת 4 חדרים חדשה, בשטח של כ- 100 מ"ר בנוי + 6 מ"ר מרפסת שמש. מחסן וחניה בטאבו. מחיר מבוקש!  6,200,000ש"ח.

______________________________________________________________________________________________________________________

בשאול המלך – דירת 5 חדרים משופצת אדריכלית, בשטח של כ-141 מ"ר. מעלית וחניה בטאבו. מחיר מבוקש! 6,850,000ש"ח.

____________________________________________________________________________________________________________________________

בחיסין המבוקש – 5 חדרים כ-128 מ"ר בנויים + 12 מ"ר מרפסות שמש. נוף פתוח וירוק, מעלית לסלון, תקרות גבוהות. סטנדרט גבוה ואיכותי. מחיר מבוקש! 8,600,000ש"ח

______________________________________________________________________________________________________________________________

ברחוב חיסין – פנטהאוז בפרויקט חדש מול הגינה. כ-91 מ"ר בנויים + 61 מ"ר מרפסות במפלס. נוף פתוח וירוק! מחיר מבוקש! 9,300,000ש"ח.

_________________________________________________________________________________________________________________

ברחוב הנביאים – פנטהאוז משופץ ומעוצב אדריכלי, בשטח של כ 100 מ"ר בנוי + 103 מ"ר מרפסת שמש במפלס. מחיר מבוקש! 11,250,000ש”ח.

_________________________________________________________________________________________________________________

ברחוב ריינס – בבניין לשימור, פנטהאוז מעוצב. 4 חדרים בשטח של כ-115 מ"ר + 157 מ"ר של מרפסות וגג עליון!  חניה רגילה בטאבו. 9,500,000ש"ח.
_________________________________________________________________________________________________________________

ברחוב חיסין – פנטהאוז חדש בפרויקט בוטיק עם נוף מלא לגינה. כ-219 מ"ר בנוי + 73 מ"ר מרפסות במפלס הסלון. מחיר מבוקש! 17,900,000ש"ח.

_________________________________________________________________________________________________________________

לקוחות ממליצים

כותבת את חוות דעתי כסוכנת נדלן בחו״ל 25 שנים. בחרתי בסוכנות מייפלייס בעקבות שלט על דירה שנמכרה באזור. מרגע הפניה לעמירם והשיחה עמו, הבנתי שזו תהיה חברת הנדלן שתייצג אותי במכירה. לא טעיתי, עמירם הגיע בזמן ונתן לי הערכת שווי מקצועית ומדוייקת. בחרתי לתת למייפלייס בלעדיות בידיעה שזו הדרך הנכונה לשווק מוצלח והוא האדם המתאים לעשות זאת. המקצוענות היתה מדהימה - כל שבוע קיבלתי דיווח כתוב על התקדמות המכירה, פידבק המתעניינים והצעות שהוצעו ע״י קונים פוטנציאליים. תוך מספר שבועות נמצא הקונה המתאים ששילם לי את המחיר שעמירם העריך שאפשר יהיה לקבל, לשביעות רצון כל הצדדים. עמירם המשיך ללוות אותי לחתימה ואחריה עד מסירת המפתח. טיפול מקצועי שלא יכולתי לבקש יותר. ממליצה בכל פה!!! עמירם והצוות הנפלא - תודה !!! אין עליכם! אמליץ לכל חבריי.

שרי רז
שרי רז, שטנד 19

לצוות מיי פלייס תודה רבה על הליווי והעזרה במציאת הדירה המקסימה שלי ברחוב רש"י, אחרי חיפוש ממושך סוף סוף יש לי בית אחד. הייתם 10 והתהליך היה נעים וענייני מרגע שהופניתי אליכם בהמלצת ידידה ועד החתימה על החוזה… ולאחר כמה שנים במכירת הדירה ברש"י... עמירם- אני רוצה להגיד לך שהיה לי תענוג ויש לי את העונג לעבוד איתך חבר. אתה אדם כל כך רציני ואחראי שנותן הרגשה שיש על מי לסמוך! אין הרבה אנשי מקצוע סביבי שאני מרגיש שהם פשוט אלופים בתחומם ואתה כזה, אז תודה.

אסי עזר
אסי עזר, רש"י 52

מיי פלייס עשו רושם טוב מהתחלה. הם היו מאד נלהבים לקבל את הדירה ברח אדוארד ברנשטיין והראו רצינות. גם בפגישת ההיכרות הראשונה איתם הם היו מאד מקצועיים, לא הבטיחו הבטחות שווא וסרק, דיברו לעניין והצליחו לשכנע אותי לתת להם להוביל את מכירת הדירה. למרות שהיו להם הרבה מתחרים טובים שאת כולם פגשתי הרגשתי שאיתם היה משהו אחר שכלל שיחה עניינית בגובה העיניים, לא מתנשאת ובעיקר אמון שהם הצוות הנכון בזמן הנכון ובמקום הנכון. עמית, עמירם ואילן קיבלו תיווך בלעדי ומאותו יום לא הרפו מהדירה. הם הראו את הדירה ועבדו בצמוד עם שותפים וקולגות שלהם, קידמו ושיווקו כמו שרק הם יודעים ובהמשך ידעו לדחות הצעות רחוקות מהמחיר המבוקש והאמינו שניתן לקבל הצעות קרובות כמה שניתן תוך ניהול מו"מ ענייני עם הרוכשים הפוטנציאלים. הם לא הרימו ידיים גם כשהלך קצת קשה וידעו לתת עוד פוש עד ללחיצת היד הסופית. היה כיף לעבוד אתכם. תודה!

ניר קייקוב
ניר קייקוב, אדוארד ברנשטיין 17

את עמירם מסוכנות התיווך מיי פלייס הכרתי שניסיתי דרך משרד אחר למכור דירה ללא הצלחה. מהרגע שעמירם נכנס לתמונה התהליך החל לזוז עד למכירת הדירה דרכו, במהירות ויעילות לאורך כל הדרך. מאז אנחנו איתם. זהי דוגמא מצויינת למשרד של אנשים מקצוענים ומביני עניין ובעיקר אנשים שמסוגלים לראות את התמונה הגדולה ולא מתעסקים בשטויות. זמינים לאורך כל הדרך לצרכים שלך ולבקשות שלך ומומחים במתן פתרונות בזמן אמת. למי שמחפש אנשי מקצוע אמיתיים שמסוגלים להזיז מהלכים רציניים, זה המקום…

מורן קורננברג
מורן קורננברג, יוסף הנשיא 3

ברצוני להודות לצוות משרדך ובעיקר לך על הדרך והאופן שטיפלתם במכירת הנכסים שהצגתי למכירה בתל אביב. פניתי אליך וביקשתי שתטפלו במכירת הנכסים וסוכם בינינו על בלעדיות למשך תקופה קצרה, למרות שלא ששתי להעניק בלעדיות כזו. הבנת במהירות את רצונותיי בעניין העסקה ושמרת עימי על קשר רציף, תוך מענה מיידי ודיווח "און ליין". בפרק זמן קצר הצגת בפני רוכשים פוטנציאליים ואף נכחת במשאים ומתנים. בסיכומו של דבר העסקאות יצאו לפועל בפרק זמן מינימלי ועל הצד הטוב ביותר. מקווה שנמשיך בשיתוף הפעולה, ושוב, יישר כוח.

דורון מורל, טרומפלדור 22

מקצוענות, רצינות, זמינות ואמינות בראש ובראשונה! תודה ענקית מקרב לב לעמית שעזר לנו בכל שאלה, תהייה ובעיקר על כך שעשה כל שביכולתו על מנת שהעסקה תיסגר מול הבעלים בתנאים שהקלו עלינו (: תודה שעזרת לנו להגשים חלום!

ברק חודריאן
ברק חודריאן, העבודה 14

צוות חם ומקדיש עצמו למקצוע והחזיר לי את האימון במתווכים. תודה רבה על מכירת דירתי בשד' ח"ן.

תמר שריג, שדרות ח"ן 55

עמית ליווה אותי פעמיים. פעם בקניית הדירה הראשונה שלי וחמש שנים מאוחר יותר במכירת אותה דירה. בפעם השנייה עם צוות מיי פלייס המורחב שמבחינתי היה גם הוא עמית. מיד כשנפגשנו הבנתי שעמית מבין את רצונותיי ואת חיפושי המאוד ספציפי…

שרון קלנר
שרון קלנר, חובבי ציון 42

עמירם ועמית לבית מיי פלייס עבדו במרץ, התמדה, מקצועיות ונעימות, לא ביקשו ממני להתפשר, לא וויתרו עד שמצאו לי את בית חלומותיי ברחוב המקסים גוש חלב! מתווכים נדירים בנוף התל אביבי. ממליצה בחום.

תמר דוברת
תמר דוברת, גוש חלב 2

I highly recommend using My Place to help find your next home. Amit especially was an amazing agent! He was fast, had great communication, and was overall wonderful to work with.

Talia Holtzman
Talia Holtzman, גליקסון 4

שלום עמירם רציתי לכתוב לך באופן אישי תודות בנוגע לאיש יקר שעובד אצלכם ושמו איבן. היתה לי עם איבן כימיה מיוחדת משיחת הטלפון הראשונה שלנו, כשעוד התעניינתי בדירות קטנות להשקעה בצפון הישן, אפילו שלא התקדמנו בכיוון ההוא. רציתי לשתף אותך שמהכיוון שלי כקונה איבן הנו בעל יכולות יוצאות דופן (ובמהלך תהליך החיפוש שלנו נתקלתי בלא מעט מתווכים...) המקצועיות והמסירות ללא פשרות, והאינטליגנציה הרגשית הסופר גבוהה שלו, הם נכס מיוחד בעבודה מסוג זה. למרות שתמיד היה לי ברור האינטרס העסקי בפעולות שלו, התחושה היתה שהאינטראקציה היא קודם כל עם בן אדם, וכזה שאפשר גם באמת לסמוך עליו. יש באיבן רגישות, וחוסר חספוס ישראלי טיפוסי, שבהחלט מייחד אותו בנוף התיווך ומאפשר לו להתקדם במקומות שרבים וטובים היו נתקעים... איני יודע מה בדיוק התרחש אל מול המוכרים, אבל אני חש שהיתה לאיבן תרומה חשובה ביותר בסגירת העסקה הזו, בוודאי מהצד שלנו. אנא מסור את הערכתי גם לעמית, אותו לא יצא לי לפגוש - יהודה

פרופ' יהודה שלום
פרופ' יהודה שלום, בוני העיר 5

אני מודה על ההזדמנות שיש לי להודות כאן על הליווי שקיבלתי מעמירם עד מכירת דירתי. קיבלתי תמיכה רגישה ומקצועית. עמירם היה שם בישבילי. גם כשהתלבטתי, בלי ללחוץ או לגרום לי להרגיש לא בנוח. בקצב שלי ובתנאים שלי, עם כבוד וחריצות, והקשבה מוחלטת לרצונותיי וצרכיי. ממליצה בחום.

נועה פלקוביץ'
נועה פלקוביץ', שדרות שאול המלך 4
לכל ההמלצות

תל אביב בעבר והיום

תל אביב היא העיר העברית הראשונה. היא נקראת העיר הלבנה, ובשנת 2003 קבע אונסק"ו כי אזורי העיר הלבנה בתל אביב הם אתר מורשת עולמית.

דברים רבים הופכים את העיר למקום בו מבקשות אוכלוסיות רבות לבנות או לקנות את ביתם.

רצועת חוף מקסימה, תאטראות ואירועי תרבות, שדרות ירוקות, עיר עתיקה והשפע הקולינרי הם רק קמצוץ מכל השפע שיש לה להציע.

האדריכלות בעיר מגוונת מאוד ותפקידינו הוא לחשוף את הלקוחות שלנו לכל רבדיה הבאים לידי ביטוי בנכסים מכל הסוגים והסגנונות.

מה מחירי הדירות בתל אביב?

בכל שנה מגיעים לתל אביב עשרות אלפי תיירים ומבקרים, והעיר נחשבת לאטרקציית נופש, תרבות והיסטוריה בקנה מידה בינלאומי.
משקיעים רבים, מכל העולם, בוחרים לקנות דירות למגורים ולהשקעה בתל אביב, מה שמניע את גלגל הצמיחה שלה עוד יותר.
בקיצור – עיר ללא הפסקה ונראה שבכל הנוגע לתל אביב, רק השמים הם הגבול…

כך, אין פלא שמחירי דירות בתל אביב נעים על טווח די גדול, וקשה לעמוד על המחיר שיתקבל עבור דירה כלשהי
מבלי להכיר את המאפיינים השונים אשר מרכיבים את מחיר הדירה:

גודל:

הפרמטר הראשון הוא הגודל, וככל שהדירה תהיה גדולה יותר, כך המחיר יהיה גבוה יותר – עם זאת,
יש לציין שהיחס אינו לינארי, וכפי שנאמר, בדירות קטנות המחיר למ"ר יעלה.

מיקום:

המיקום הגאוגרפי של הדירה הוא בעל השפעה גדולה על המחירים, וככל שהדירה תהיה ממוקמת בקרבה גדולה יותר למרכז העיר,
כך היא ככל הנראה תהיה יקרה יותר – דירות אשר ממוקמות בדרום העיר, בצפון העיר וביפו לרוב יהיו זולות בשיעור של 10-20 אחוזים.

תנאים סביבתיים:

התנאים הסביבתיים עוסקים בעיקר בנושא האקוסטי, והדירות נבדלות אלו מאלו על פי כמה המיקום שלהן רועש – יש לפרמטר זה משקל רב,
מכיוון שרמת הרעש עשויה להיות תנודתית למדי, כאשר רחוב אחד יכול להיות רועש במיוחד ואילו הרחוב המקביל לו יהיה שקט ושלו.

תנאי המבנה:

בנוסף לכל אלה, המחיר מושפע גם מן התנאים של המבנה עצמו, בהם גם התנאים של הדירה וגם התנאים של הבניין בה היא ממוקמת –
ניתן להצביע על ההבדלה בין דירות משופצות לדירות שאינן משופצות, לצד תנאים נוספים בבניין כמו מעלית, חניה וכדומה.